11 Kasım 2010 Perşembe

Başka Gökyüzleri

Uzunca zamandır baktığım bir gökyüzü var. Benim gökyüzüm. Öyle abartılacak kadar güzel de değil. Aksine epey yavan. Tek bir yıldız var geceleri. Gündüz ise benim ihmalkârlığım tamamen. Pek dikkat edip incelemem. Daha çok geceleri bakarım yıldızıma. Yalnızlık hissi benimki. Gitmesinden korkmamdan belki de. Ve biliyorum ki gidecek. Göremediğim bir noktaya gidecek. Orada birkaç yıldız olacaklar. Ben ve birkaçı gibi. Başka gökyüzlerini de gördüm. Alabildiğine yıldızla dolu, ışıl ışıl. Hiç heves etmedim ama. Çünkü biliyorum ki aslında hepsi birbirine alabildiğine uzak. Uzak oldukları için okunmamış ve çekiciler. Aslında hiçbir farkları yok benden. Bayağı yalnız onlarda. Hem düşüncesi bile korkunç. Her birine tek tek isim vermeye kalkmak, her gece orada olmalarını beklemek. Olacak şey değil. Kalabalık yalnızlığı doğurur. Ben yalnızlığımı seviyorum. Elbette bir gün gidecek. Hem belli mi olur, belki ben de gideceğim onunla.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder