31 Mart 2011 Perşembe

İntihar Sabahı


Cesedinle boğuştum bugün, kalbinle oynadım. Masum ve beyazsın seni sardığım ıslak poşetlerin içinde. Damarlarında geziyor gözlerim, fısıltılarıma şahit olamaz kulakların. Ben bu sabah seni öldürdüm, kendimi yarattım ben. Kâğıtları karaladı yorgun bileklerim. Ben bu sabah senin kızınım. Göğsümden çıkarıp attım seni ve senin gibileri. Cesedinle boğuştum bugün ıslak daha ıslak. Kalbinle oynadım dün soğuk, çaresiz. Ben bu sabah beni öldürdüm. Kanatlarıma hedef aldı avcılar ağır tüfeklerini. Puslu gökyüzünden düştüm. Bu sabah kuru dudaklarında gezdirdim ellerimi. Seni fark ettim. Yokluğunu hissettim. Duvarlar kan, alnımda haz. Sabah getirir keskin kan kokusunu, erişilmez oluşumunu. Son sabah kendimi yitirdim, bir düzüne damarlarımda gezdirdim. Duygularım hoşnut, gözlerim bal rengi. Bu sabah tadıma baktım bir mermer taşına.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder