29 Mayıs 2010 Cumartesi

Söz Veriyorum

Daha önce hiç ait olmadım birine.
Ama söz veriyorum deneyeceğim seninle.
Kartlarımı hep açık oynadım bilirsin.
Gülüşümü eksik etmedim oyunda.

Ne kadar isterlersem o kadar vermeliyim.
Ne kadar girebilirsem o kadar gitmeliyim.
Hata yaptığımı söyleme, şimdi sen istiyorsun.
Ama söz veriyorum deneyeceğim seninle.

İstediğin benimle geçirmek zamanı,
Tüm yaz eğlenmek suyun altında.
En sevdiğin yemekleri yaparız birlikte.
Ya da dışardan söyleriz saat erken.

Beni arkadaşlarınla tanıştırıyorsun.
Hepsi çok şık ve havalı, senin gibi.
Şimdi bizi yalnız bırakıp içerde olmamalısın.
İzin ver, ilişkimize küçük bir ara verelim.

Seni bekletmeyeceğim, sadece bu yer çok havalı.
Biliyorsun bütün arkadaşların senin gibi özel.
Seni aldatmıyorum, sadece bu yer çok havalı.
Ama söz veriyorum deneyeceğim seninle.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder